Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Thursday, April 12, 2012

Gegaran? Tsunami?

Ramai betul kecoh bila ada gegaran ada tsunami..
ramai pula yang kononnya suruh bertaubat kat laman sosial..
Marah, Kutuk, Benci, Sedih, Takut, simpati semua keluar...
Tak salah semua tu..
aku selaku pemerhati..
tengok sajalah diam-diam..
hehe.







P/s- Paper, radio, internet bagi amaran bencana mungkin awal sehari dua, semua dah kecoh, tapi al-Quran & hadis dah bagi amaran bertahun-tahun dulu ada kita nak ambil kisah?   hmmpphh...manusia memang tetap manusia...:))

No comments:

mencari segala hasil leteran aku di sini