Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Monday, November 7, 2011

sesi ceramah untuk akhlak terpuji!

     waaahhhh... sesi ceramah la pula...hahaha... *konon perasan ustaz..

     Orang paling bodoh, eh bukan! kawan paling bodo bila dia cerita kisah memalukan kat aku..haaa... teman wanita.. *aku pakai ayat baku na..hehe*... Ok, Teman wanita dia muntah masa tengah dating kat city plaza Aloq Setaq...hehe.. ni lawak ke sedih? ke memalukan? panas tak? panas tak? boleh pula dia cakap awek dia memalukan dan jijik.. macam BODO lah.. sepatutnya tak boleh macam ni... sebelum nampak aib dia bukan  main kau usung ke sana sini, konon awek kau tu paling cantek kat malaysia! tapi bila muntah sikit dah bising2 cakap jijik la apa la... memang buat aku panas hati.. memalukan je ada kawan macam ni...ni belum diijabkabulkan, kalau dah lepas bersama nanti tak tahu la apa nasib teman wanita dia, entah2 hari2 kena belasah sebab jijik! tak boleh la brader... kalau dah suka tu, baik buruk dia kau kena jaga, buruk jijik dia kau kena hadapi, segala aib dia kau kena simpan, sakit derita dia kau kena tolong pulihkan.. aku harap pasangan ni terus putus la, kesian kat teman wanita dia dapat teman lelaki yang BANGANG macam tu... ok.. sesi luahan kegeraman dah selesai...:) 

kalau isteri kamu muntah macam ni rasa2 jijik tak? pergi terjun bangunan la kalau rasa jijik!
sakit, perit, dugaan, derita, ajal, maut semua di tangan tuhan, bukan dia yang mintak,
so take care la pasangan kamu baik2...
jaga aib setiap pasangan isnyaallah hidup aman...:))


Eh! SELAMAT HARI RAYA EIDULADHA...:))
lupa pula nak wish hari raya ni, buzy sangat makan rendang.....:))


p/s- hari ni gua nak luah perasaan... bagi ceramah sikit... agak2 gua ada bakat jadi ustaz tak? penceramah bebas mungkin?

4 comments:

Wadi AR said...

ish ish ish. rase nak marah pulak kawan amin tu. ape, ingat perempuan ni brg mainan. kalo nak beli, kalo xnk buang mcm tu aje. dasarrr. kim slm kwn awak tu amin

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad said...

memang patut kena marah pon...:))

YNA said...

tetiba cam emo lak baca entri nie..

x patut la nak geli, esok lusa jadi bini klu pregnanti lg teruk der..

rileks lar.. lu apesal.. cakap cam tu kat dia noh, hihihi

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad said...

haaa.. tu la, baru kapel da buat hal, nnti dah kawen padan muka! hahaha

mencari segala hasil leteran aku di sini