Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Wednesday, November 9, 2011

Give a Wall Street Banker Enough Rope and He Will Hang Himself


Karya kontroversi yang disiarkan pada setiap malam di berita CBS, NBC dan FOX.
jom tengok apa komen diorang... hehe
sangat "ohsem" ok! 





P/s- sekarang ni kat mana2 pon ada je protes, hehe.. baru je ingat nak tutup blog nak protes sesuatu, tapi tak jadi la kot..hahaha..

2 comments:

Wadi AR said...

tak payah la tutup. anda ni nak kene cepuk

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad said...

dah tak jadi nak tutup...niat yg telah padam la wadi..:)

mencari segala hasil leteran aku di sini