Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Friday, November 25, 2011

Caplong / Bamboo Pump Gun

     Caplong? hehhehe.. aku tahu ramai yang tak tahu apa itu caplong...
caplong ialah sejenis permainan kanak-kanak zaman dulu (zaman aku), kanak-kanak sekarang dah tak main caplong ni, sekarang budak-budak ni main psp dan xbox..haha
disebabkan oleh keperluan assignment branding, so I need to do a research, dan mula shooting photo budak-budak around 7-12 tahun..  mula-mula sedikit penat nak melayan sebab upah yang aku tawarkan untuk budak2 ni untuk jadi actor ialah waffer coklat.. so budak-budak ni sangat agresif bila dengar perkataan upah dan coklat..hahaha..habis kotor kasut aku kena race dalam lumpur dengan diorang...

sangat seronok layan budak-budak sampai masa dihabiskan sangat lama dengan mereka, waahh.. time paling best untuk semua umat sebenarnya ialah zaman kanak-kanak, nak buat apa pun tak payah fikir panjang, sekarang kalau tak fikir memang mampus...haha







biar abang tunjuk macam mana nak tembak..haha


kakak kening yg seronok kena puji dengan budak2

abang hidung yang pemalu dengan budak2

last sekali aku rasa sangat muda boleh buat macam tu..hahaha


semua gambar dikreditkan kepada kakak kenin .. good job! haha



P/s- aku ada dengar budak2 ni cakap abang hensem... eh betul aku tak tipu, err...  atau aku salah dengar........kah3

2 comments:

Nik Azri Abdullah said...

wahh happy family! heheh ;)

Wadi AR said...

bestnye. jom main gak

mencari segala hasil leteran aku di sini