Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Sunday, November 20, 2011

Berharap

Dear god
tolonglah bagi aku lebih kerja

Dear God
tolonglah bagi aku lebih income

Dear God
bagilah aku lebih rezeki
supaya aku boleh beli sepasang cincin
sebab mak aku cakap umur dah cukup kalau nak kahwin
calon dah beratur mak cari.








P/s- urrgghh.... terus korek poket tengok yang tinggal benang2 bukan wang kertas...:((

4 comments:

YNA said...

ahahaha.. comel je :)

insyaAllah ada jodoh xkan kemana, tp kena usaha :)

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad said...

hehe..bila org kampung dah mula tergedik2 suruh.. tergedik2 poket mendengar..hahahh

Wadi AR said...

huyooo calon beratur tu. haha. tahniah laa. nanti jgn lupe jemputt

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad said...

beratur tp x pernah tengok buat apa.. hahah.. kerja org2 tua ni pelik sikit...-.-"

mencari segala hasil leteran aku di sini