Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Friday, September 30, 2011

morning ispiration 10


Paper art by Jen Stark










P/s- September selalunya bulan malang bagi aku, tapi walaupun malang haruslah bersyukur... Senyum selalu dan jangan nak sedih-sedih sangat lah...:)

Saturday, September 24, 2011

morning ispiration 9


Rekabentuk logo yang menggunakan motif/simbol kamera.






















p/s- baru lepas present good and bad logo semalam... rasa nk pengsan sebab tak cukup pendekatan ilmiah bagai si kosong dalam lawak kampus... pendekatan dan pemikiran serta sebutan ilmiah diperlukan bila berdiri di depan untuk presentasi... bak kata lecterur aku lah... ok mula membaca...bye!

Monday, September 19, 2011

Perut Kenyang Hati Riang

Yeahhhh.. Semalam bawak housemate ke rumah Paklong... makan makan dan makan... hehehe.. dua round makan sampai siap bungkus bawak balik rumah.. dan yang penting semua dapat duit raya... memang tak malu dah besar gedebang dapat duit raya.. tapi apa ku kesah..hahahaha




P/s- Perut kenyang hati riang poket tebal...erkkhh... tapi jiwa tak tenteram lagi sebab tengah main tarik tali, mungkin tali rapia yang sangat tebal dan bernilai... ada pula pukat lama nak memukat balik, ni yang nak kena fikir banyak kali, nak tarik ke nak lepas dan terus masuk pukat balik? tak faham? ok, aku memang dah semakin tua....zzzzzzz

Thursday, September 8, 2011

Night Inspiration 2


Logo design with drop in it... simple tapi letops bhai...hehe






















Bila otak dah geliga dari setitik air pun dah boleh jadi satu design... 



P/s- esok dah jumaat... aku takkan lupa hari jumaat lepas... orang lain boleh jumpa tiap2 hari, aku dah beberapa tahun baru boleh jumpa... seronok tak, sedih pun tak....bosan...zzzzzzzzzzzzzz

mencari segala hasil leteran aku di sini