Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Thursday, July 7, 2011

Berkata

      Pernah dengar orang yang pandai berkata-kata? pandai memujuk, pandai menggoda, pandai membuat orang terpesona, bermulut manis seumpama madu, kata-kata bak pujangga, air liur ibarat emas cair, semua SEMPURNA! ditambah rupa yang kacak menawan upama putera. Sebagai habuan, sumpah seranah, caci maki, perli-memerli, semua muncul bagai pakej 3in1, tapi tetap dipandang tinggi disebabkan pandai mengatur tutur kata. Pendek kata semua bermula dengan bahasa dan tatah kata dari mulut kononnya pandai berbicara, Hampeh adalah seruan dari aku, insan yang tidak bermaya berkata-kata tanpa karangan yang panjang dan merepek meraban seperti ini. Terlalu ramai berbicara, meletihkan aku mahu melayan, PERGI MAMPUS adalah ayat keramat dari aku. Insan tidak bermaya untuk berkata-kata. Insan yang lemah. 
rompakan image dari google







P/s- Tengah panas membara tak dapat beli buku idaman, kena pula dengar leteran orang berlagak pandai tapi habuk pun tak ada ditambah pula terjumpa Mat Romeo mengorat anak dara orang tepi jalan... Rasa macam nak begi pelempang sedas...zuuuussssss.... (ok, tak boleh, nanti dianggap KL gangsters hasil didikan anak Yusuf...hehh)

4 comments:

Wadi AR said...

wooo sibbek anda tak pegang KL lg

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad said...

tamau la, bg la kat dia kL ni ~ayat Zizan rajalawak...:)

mindproject said...

amboiii,bkn main marah lagi...

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad said...

hari ni lagi panas, panas kat polis...:(

mencari segala hasil leteran aku di sini