Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Tuesday, May 31, 2011

Ubat pelelap mata


Nak merepek lagi, malam ni aku kena tido awal, hehehh, awal tu maksud sebelum pukul 1, PERLU sebab esok aku tak nak terlepas benda best awal pagi sesudah subuh, heheh.. apa tu? secret ah, takkan nak cerita benda sulit selulit macam ni, pagi tadi tak sempat, baru nak keluar rumah tiba2 hujan lebat, nasib baik time aku nak pegi kerja hujan dah berhenti.....:)

jadi sebelum tido mestilah buat senaman dulu, sedikit teknik editing sesimple mungkin, blending layer dan sedikit layer high pass... gunakan kedai gambar (adobe photoshop) sebaik mungkin dan sesimple mungkin okey.. hehe.. semuanya sebab minggu ni ada job, so kena praktis dulu tangan dan otak nak mengarah orang dan mengarah lappy aku yang comel dan lembab ni... ubat nak lelap ni kena praktis jari jemari, baru ngantok..haha..

Alhamdulillah minggu ni boleh balik kampung, dapat job baru kat kampung, dua hari bersamaan ganjaran yang setimpal... cukup la rezeki bulan ni ngan bulan depan, yang penting kali ni sekali harung aku buat wedding untuk dua tempat, rumah pengantin lelaki dan pengantin perempuan.... haha..  dua hari berturut-turut beb... penat meleleh la aku nanti... harap2 tak ada la photographer yang tak bertauliah buat kacau macam yang lepas...  gua mau buat yang terbaek kali ni walaupun sahabat yang selalu join aku mengeshoot ni dah tak ada kali ni, kena ajak pembantu baru la kali ni......:D

gambar lama, my cousin, Nurul Huda...owhhh..comel kan...:)

comel comel comel.....:)


P/s- Dalam otak asyik fikir cara nak cari duit, tiba2 dapat job sekali dua dalam waktu yang terdekat....wahhh... tak mampu terpaksa pilih satu saja yang menjanjikan pulangan kepada aku dan kepada pelanggan,, chewaahhh.... ayat macam salesman seluar dalam, padahal kau tu jual perkhidmatan bukan seluar dalam...bwahahaahhahaha.... lagi satu esok budak internship dari MMU masuk, mestilah gadis dan harap2 comel, boleh la hilangkan tekanan yang tak berapa nak tekanan kat opis tu...hahahahahhh...:)



No comments:

mencari segala hasil leteran aku di sini