Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Sunday, May 8, 2011

Terima kasih emak....

     Bagi aku tiap2 hari adalah sama... tiap2 hari adalah hari ibu dan hari keluarga bagi aku... tak payah la nak raikan konon melampau2 habis duit bagai nak rak tapi just ingat untuk satu hari saja... baik kita ingat ibu kita hari2 dan raikan setiap hari walaupun bukan dalam bentuk zahir, doa boleh kan... setakat yang mampu...:)
Tapi hari ni abang aku ajak raikan emak aku sempena hari ibu, hehehh... nak makan2 sikit... beli kek dan apa yang sempat lewat petang... kedai kek pun ramai gila orang, penat menunggu... sekali angkat dua bijik sebab macam ramai ibu2 ada kat rumah aku, tak kesah sebab duit abang aku, hahaha.. poket aku dah kering bulan ni..... so, enjoy....







tukang pilih kek (walaupon baju liverpool tp ak bukan penyokong liverpool, hahahhaha)


tukang keluar duit.. hahahahhh (ni penyokong gila liverpool)





P/s- ingatlah ibu anda setiap hari, jangan nak ingat time mother's day saja....:)

No comments:

mencari segala hasil leteran aku di sini