Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Tuesday, May 31, 2011

awek lama

Ni zaman aku masih remaja...hahaha..macam la sekarang tak remaja...ngehehehehhh... ikut turutan tau, dari kiri yang paling muda sekali, paling hot.. asal dari vietnam..hahahahh... tapi tu dulu, sekarang ni dah putus segala-gala yang boleh putus, sebabnya semua seksi sangat,, seksa aku nak tanggung dosa nanti...:) 






P/s- hahahahaa... sebenarnya gambar ni time kat event sony camera... best weyh boleh menjelajah satu asia..heehheehhh.. siap dapat free gift bila jawab survey yang panjang berjela, eh, capal aku tu rare tau, bos aku bagi time aku kerja part time dulu, tak, sebenarnya dia bagi dengan harga yang murah.. ahahahaha... mana tah capal ni hilang, dah tak jumpa2.....:D

mencari segala hasil leteran aku di sini