Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Wednesday, May 4, 2011

Al-Fatihah buat saudara Amir





     Badan lemah tak bermaya... lesu... konon hebat... baru dua game dah pancit.... ok jangan dok salah anggap otak kuning bagai kat sini... aku baru balik dari main badminton... ingat nak test power, tapi aku memang dah tak power.. baru dua game aku dah pancit... stamina ke mana, skill lagi la, aku memang tak pernah ada skill pon.. hahahah... dah lama aku tak main, maybe semenjak masuk ke UiTM Shah Alam aku dah jadi pemalas...  ni lah manusia.... lemau betul.. hahaha..maybe sebab usia jugak kot.. dah makin tua dewasa ni mula la stamina kurang... dah tak macam dulu.. tapi aku nekad nak dapatkan balik...

dulu aku selalu match ngan chong wei... fight2 aku je dia ni.. hahahahahhh


Sekarang apa kata kita pakat ramai2 sedekahkan al-fatihah buat rakan aku yang baru kembali kerahmatullah semalam... sedih dan terkejut aku bila dapat berita sedih ni, tengah sengit badminton tadi tiba2 dapat berita ni... dia menemui ajal semasa dalam latihan kawat kaki askar wataniah, maybe masalah jantung, pernafasan tiba2 hilang... dia ni bukan rapat sangat dengan aku... tapi kitorang selalu ada program bersama...sedekahkanlah al-fatihah buat saudara amir... maaf ye... gambar tak ada lak aku nak tunjuk kat sini... moga roh beliau ditempatkan bersama orang yang beriman....




P/s- hari ni letihhhh maaaa.....  lepas tu sedih laaaa.....:-___-.....

2 comments:

fyna said...

al-fatihah..






jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad said...

insyallah akn lompat2 ke blog fyna...:D

mencari segala hasil leteran aku di sini