Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Wednesday, April 13, 2011

sebab buat blog

       Ada orang ni tanya aku kenapa buat blog? hahaha.. lawak.. gelak je aku boleh bagi..

Nak cerita kisah hidup? macam la aku baru lepas sampai ke angkasa macam angkasawan yang hensem2 tu nak jaja cerita kat orang,
Nak bagitau orang kisah cinta? memang haprak la, aku kapel konon bercintan mintan ni pun tak sampai dua bulan, biasa la orang tak pandai ayat bunga-bunga ni, tak hensem lak tu...hehehh..
Nak cari duit lebih? nuffnang? hahahahah.. berapa banyak sangat la boleh dapat dengan tunggu orang kelik2 ni.. tapi kalau dapat bagus la.. keh3
Nak cari ramai kawan? ciss, facebook lagi senang dapat kawan la.. lawan senang la dapat... hahahaha
Nak share informasi dengan orang lain? aku sendiri pun tak cukup informasi...
Nak buat blog lucah? ohh sori.. aku tak reti nak lucah2 bagai ni.. ahaks
Nak buat cita lawak? alamak, aku buat lawak orang marah ada la kot...

So, apa sebab aku buat blog ni?? aku pun masih blur lagi... pendek kata aku buntu!!!
dan bila aku buntu aku pun pergi dekat member baik aku, encik Google...
aku taip buntu dan apa yang keluar? ni yang keluar..............
...........................saksikan............................
..................................


Pergghhhh.. terus terliur aku, bukan buntu yang keluar, sup buntut yang keluar, ada lagi benda lain yang keluar, biasa la encik Google ni memang lucah kan... taip apa2 pun dia keluar yang 18sx....... 

P/s: nanti bila aku ingat kat awek lama aku nak taip nama dia la, maybe keluar dia dalam bentuk 18sx kot... bwahahahahahahahahhaha.....ok, joke~:D


4 comments:

Nurdiyanah Dzulkarnain said...

hahaha! sengal la ko ni xD

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad said...

maybe sebab sengal kot aku buat blog? arrgghhh.. bukan, aku tak cukup sengal nk jadi sengal... hehehhh.. buntu2

Aizul said...

masih blur lagi? pejamkan mata tanya pada hati...pastikan temui... dah, malas nak bercengkerama pagi2 buta ni

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad said...

hahaha.. ok2..

mencari segala hasil leteran aku di sini