Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Saturday, April 30, 2011

mari buat duit dengan jayanya

        Ok, hari ni aku bangun lagi awal2... sebab apa? tentu la nak solat subuh.. apa ke bangang nya, tu pon tak tau? haaiiissshhhh, jahil betul la.... ok, ilek2, cool, jangan pangkah kotak kecik kat atas belah kanan tu lagi... ada hal aku nak bagitau korang....

ok... aku rasa blog aku dah makin menyepi semenjak aku jarang update ni... tapi jangan risau....hehe...Ok, berhenti merepek, sekarang aku nak kenalkan kat korang satu benda best, aku rasa ramai yang dah tahu benda ni...


yeahhh.. says.my... aku rasa ramai yang da tahu apa kegunaan says.my ni... ok, untuk yang tak tahu lagi senang cakap says.my ni macam nuffnang la, orang klik korang dapat duit...  tapi tak semestinya nak letak kat blog je, korang boleh post kat facebook, twitter dan macam2 lagi... so, silalah klik dan daftar, mudah kan tak keluar sesen pon, peluh pon tak keluar, duit pon masuk... nak daftar klik je kat gambo kat atas tu....

ok, ni aku petik sikit dari says.my tu...

SAYS.my is a community of social media users in Malaysia who love to share!

We love sharing cool stuff on Facebook, Twitter, and blogs... and if we get some extra money for doing so, even better! We also get to chat and connect with other Malaysian social media users too. Any Malaysian who uses social media can join us!


 p/s-petik kepala hut, aku kopi dan pasta saja... keh3.. so, jangan segan2 klik dan daftar.... kita share n dapat duit... senang kan.. sambil share sambil dapat duit... senang hati....:)

No comments:

mencari segala hasil leteran aku di sini