Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Sunday, March 27, 2011

Minum air putih berbahaya

        Tak percaya? aku pun tak berapa nak percaya, hehe.. tapi bila baca kat sini baru aku sedar, tengah belek2 blog orang lain baru aku perasan. Sebenarnya air putih sangat bagus tapi jangan minum sambil berdiri dan jangan minum dengan terburu-buru... ingat, kalo tak ingat meh baca kat blog akak ni ZieyZain, tak rugi pun kita berkongsi ilmu sesama umat....^ ^

P/s- Dalam tengah sibuk2 pun sempat lompat2 ke blog orang lain.. so bloggers yang tak sibuk tu meh la lompat2 ke blog aku...:D

No comments:

mencari segala hasil leteran aku di sini