Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Friday, March 25, 2011

Masih sibuk

    Wahh, minggu ni sangat tak ada masa, asyik dengan assignment yang menggunung, urrghh... sempat je nak update blog tapi kemalasan melanda diri ni, ni yang payah ni jadi manusia ni, baik aku jadi alien macam dalam siri Roswell tu.. hahhahaha.. da lah alien hensem + lawa... hehehe... Ok, sapa dah tengok Hikayat Merong Mahawangsa? aku macam tak sempat pun lagi nak tengok, dengar cita best meletop sangat, ada gak yang cakap bosan, hehe.. aku tak tau so, jangan cita, aku nak tengok sendiri... tapi macam tak sempat je minggu ni... adooiii.. banyak betul tugasan ni, mati la aku!!! rindu nak travel dengan motor kesayangan aku ni.....:)

Suzuki Hayabusa: 248 mph (397 km/h)
orang kata moto ni paling laju kat dunia ni, aku tak tau pun, aku main beli je.. hahahahaa

P/s- maksud travel aku tu dalam mimpi je.. jom tido petang, nanti boleh gila sama-sama...:D

2 comments:

mie said...

stylo motor ni...
gue pun berkenan..
eheheeee

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad said...

hahaha.. borong la satu...:)

mencari segala hasil leteran aku di sini