Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Sunday, March 6, 2011

Blog yang best...

    Ok, kali ni aku nak promote blog abang aku, blog yang agak baru tapi sedang meningkat naik, hehe,, dekat blog ni korang boleh download movie-movie yang direkomen oleh beliau... sekali klik je da boleh download.. blog ni juga tak kurang dengan macam-macam info, jangan lupa ke blog beliau dan follow sekali la.. klik je kat sini firdakoz...
fir dak oz

Dalam blog ni juga ada dipromosikan blog baru aku dan  kawan-kawan.. akuma production, marilah follow dengan rela hati di sini akumaproduction.. masih lagi dalam proses permulaan, blog ni sebenarnya adalah salah 1 tugasan dari pensyarah kitorang, so, nak minta jasa baik bloggers sekalian tolong follow.. markah kami di tangan anda... hehe.. tak paksa ok, just nak promote... untuk page di facebook sila klik di sini akuma.. silalah like dengan seikhlas hati...terima kasih.

akuma production

P/s- Terima kasih semua yang follow blog dan like page kami... kalau korang tak follow pun ada aku kesah... huuahahahhaha....:)

4 comments:

mindproject said...

bagi la insentif ckit bro lpas follow
hahaha

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad said...

ahaha.. boleh2.. nnti kira pahala...:D

TAYAR PANCIT said...

hai saye da join awak :) join me back @ http://tayarpancit.blogspot.com/2011/03/signifikasi-anugerah-sam.html

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad said...

thankQ tayar pancit...:D

mencari segala hasil leteran aku di sini