Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Tuesday, February 1, 2011

Life Pscycle-ology - kisah hidup telefon bimbit yang wajib ditonton

     Ingat tak dulu bila cikgu kat sekolah suruh tulis sejenis karangan ni, apa tah jenis karangan aku tak ingat, tapi sangat menarik, contohnya seperti 'aku sebatang pensel', 'aku sebuah kereta' dan macam-macam lagi, selalunya aku merepek je kat karangan aku, tetap dapt A, hehe...  tapi sekarang bukan karangan tu yang menjadi persoalan kat sini, aku just nak share video yang lebih kurang macam karangan waktu sekolah dulu... video klip animasi pendek ni memang mempunyai banyak maksud yang tersirat kononnya.. klip video ni telah memenangi 2010 melbourne design awards.. hebat kan? tamau cakap banyak lagi, jom layan klip yang menarik ni..




P/s- nasib baik 'aku seorang manusia' kalau aku 'sehelai seluar dalam' macam mana? tak ke sakit hati.. hari-hari bau hampeh.. hahaha...:D




4 comments:

BajinganCinta said...

video memang besh!

kalau aku seorang seluar dalam...aku mau ada bling!bling!n ....arggghhhh!x sanggup bayang kan!hahaha...takmoooo!

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad said...

ahaha.. bling2..
xleh bayang lol.. ngeri... hahaha

mE said...

ko nak jadik seluar dalam ker??haha....
the video is gOOD..aku share k..

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad said...

haha.. share je..:D

mencari segala hasil leteran aku di sini