Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Thursday, February 17, 2011

Bila islam hanya mampu melihat






       Tak tahu la bila video ni mula tersebar, tapi memang rasa geram bila tengok video yang sungguh kurang pendidikan ni, kita umat islam ni hanya boleh melihat agama kita dipermainkan... apa tindakan pihak yang bertanggungjawab, orang biasa ni bila nak bagi pendapat dikatakan omong kosong, bila dicemuh dianggap hanya kata-kata, bila disebar dikatakan hanya mengeruhkan keadaan, jadi, apa tindakan kita? tengok apa dah jadi... sebenarnya semua ada peranan masing-masing, malas nak kecek banyak-banyak..yang pasti memang kejadian ni di negara kita yang dicintai ni... jom usha..




P/s- lepas ni tak tahu la apa jenis video kurang ajar yang budak-budak zaman sekarang nak buat... maklumla remaja cermin masa hadapan negara la katakan... dah boleh agak apa nak jadi nanti kan kat masa depan.... kan...^^

4 comments:

BajinganCinta said...

ble main2 upenya kat dalam tu yer...

moga2 satu ari nanti d berikan hidayah pd mereka ni..amin..

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad said...

tu la... apa nak jadi tah....sedih tngok...:D

Shahrulsite said...

Semoga mereka dapat balasan
Ciri-Ciri Seorang Blogger Sejati

Al Meister Ex a.k.a MASTERX a.k.a Amin Abjad said...

aminn...

mencari segala hasil leteran aku di sini