Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Wednesday, January 19, 2011

panasnya air ni, tapi best

     Tahun 2010, waktu cuti hari tu tak sempat aku nak letak gambar2 yang best2, hehe, biasa la time tu blog ni masih privasi lagi, kononnya lah.. nak tau apa yang aku wat waktu aku tengah cuti semester? apa korang kesah kan? hahaha.. ok2 dulu aku macam tak letak 1 pun gambar aku, tapi sekrang nak letak banyak2 bagi semua reader meluat tahap gaban.. selalu time cuti aku dan rakan2 aku mesti buat satu benda best, hee.. mestila camping, best tau camping dalam hutan ni, macam2 boleh belajar, macam2 boleh nampak... tapi cuti hari tu kami semua just pergi ke kolam air panas je kat kedah. kolam air panas Ulu Lenggong Baling Kedah, agak jauh travel, tapi sangat best, mai2 usha sikit gambar2 jejaka maskulin gagah kat bawah, heee...

kanak2 riang gembira tanpa dosa

kenapakah kabur? hmm

sesi bertapa tanpa sebab

ingat dekat sini tenang, sekali macam tempat kenduri, ramai sangat

baru aku perasan gambar aku ni macam hugh jackman dalam citer xmen.. hahaha, perasan..

haa.. yang ni superhero melayu masih available ye...

khemah yang banyak berjasa

sudah mau pulang maa..

last2 mesti aku la yang pose kan.. hahaha


P/s- kolam air panas ni bagus untuk sel kulit tau.. tapi kalau dah berendam lama sangat boleh mati sel kulit, ye ke tak?  orang yang cakap, apa aku kesah? hahaha....:D

No comments:

mencari segala hasil leteran aku di sini