Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Sunday, January 2, 2011

Karam Sigh Walia mencaci orang melayu

Ok, sebelum aku bermula jangan nak marah tak tentu hala, aku pun masih belum dapat berita penuh lagi tentang isu ni... just nak share dengan korang. ni boleh jadi isu perkauman kalau dibiarkan ni.
tak tahu mana satu yang salah tapi berdasarkan video ni aku nak komen sikit la, buat apa orang melayu nak tunjuk gangster sangat, serang orang tak menentu. satu je yang boleh aku utarakan, memang memalukan la.. kedua-dua pihak memalukan..

terima kasih kepada orang2 di atas kerana telah memalukan bangsa melayu dan warga singh..


P/s- tak mustahil lepas ni akan timbul isu perkauman yang melampau atas tindakan orang2 separa matang macam mereka ni, bukan setakat yang memaki hamun, namun pihak karam singh juga bersalah atas tindakan dia.. sia-sialah slogan 1Malaysia....:(

4 comments:

Mayra Hilton said...

tekejut dapat taw klip neh.tp pas tgk klip neh walopon xtaw hujung pangkal,dua dua salah.bole bawak gado,dan bole jadi isu pekauman.

Al Meister Ex a.k.a MASTERX said...

betul2.. terkejut gak awal2...
mmg xley fikir scara rasional la diorang ni...

mE said...

"buat apa gaduh2 sama kita. Malaysia kita ini kecik aje..kalau semua gaduh sape nak jaga?"

adoi tak shuke suasana tegang macam tuh..

Al Meister Ex a.k.a MASTERX said...

betul3...:D

mencari segala hasil leteran aku di sini