Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Sunday, January 9, 2011

its doesn't work!

     wo hoo.. ada orang coba2 memahami aku.. cehh.. just some explanation..
dont try to understand me..
its doesn't work..
just a little reminder..
toksah la nak paham2 bagai ni..
coz aku pon tak paham diri aku..
buat penat badan je..
beware of your body sudah..
hee...:D



P/s- kepada yg faham sila diam, yang tak paham buat2 je la paham, ada ku kesah? hoho.. understood? x paham bg lutut... ahahaha.. 

4 comments:

mE said...

nah lutut...mau?hahaha~~

Al Meister Ex a.k.a MASTERX said...

mau2...hee...:D

mE said...

apa mau bikin dengan lutut??hehe...

Al Meister Ex a.k.a MASTERX said...

huisshh.. macam2 boley.. sup lutut pon boley...hee

mencari segala hasil leteran aku di sini