Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Monday, January 17, 2011

100 kah??

      Sekarang aku dah macam kurang update blog.. rasa malas? tak ada masa? keadaan tak sesuai? tapi bila aku tengok follower dan trafik yang makin bertambah terus aku rasa semangat, semangat apa? semangat nak tidoq... huahahahaha.. gurau je, tengok follower aku yang dah cecah 100 tu terus aku rasa sangat best macam baru lepas seminggu kahwin dengan Lisa Surihani, hee... korang dengki? ada aku kesah? hehehh..

so, pendek kata aku nak ucap ribu-ribuan terima kasih kepada yang mem-follow aku dan baca apa yang aku merepek kat sini, aku memang suka merepek, nak merepek kat depan orang nanti kena marah, merepek kat sini tak de pon orang nak marah, kalau marah pun aku tak kesah, bukan sakit pon, lagipun boleh dapat extra money, nak harap kerja part time aku mana boleh jalan waktu semester baru ni, so blog pon boleh jadi extra money la kan, insyaallah, tamak kan? biasa la manusia kan dilahirkan tamak haloba, penuh prasangka, kah kah kah.. tengok, aku merepek lagi.. huuu..

header sekarang ni akan ditukar kepada yang baru, mau letak muka aku yang comel gitu.. haha.. dalam bulan ni gak aku akan tukar header yang ni>>


header sekarang


 kepada yang ni>>
header baru

wahh, header baru ni ada muka aku lahh, blush blush... hehehh.. uwekkss.. nanti aku nak tunjuk kat someone dulu header lama ni, kat membe lama aku juga seorang blogger, baru aku letak header yang baru, menandakan kematangan blog aku gitu... heee.. matang la sangat kan.. Tamau merepek meraban panjang2, sekarang aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada korang yang selalu usha blog ni, hee... tQ...:D



P/s- ada ke orang usha blog aku? tepuk dada tanya line internet... (line tenet kat umah sewa aku macam semut dok jogging)







2 comments:

mE said...

hakhakhak....memang terover expose pasni ek...hehe

Al Meister Ex a.k.a MASTERX said...

huahahah... terover over expose giler la lpas ni... habih la suma org tak mau jd follower ak dah.. ahahah..:D

mencari segala hasil leteran aku di sini