Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Tuesday, December 28, 2010

Terlepas cakap, tapi tak bermaksud

      Tadi aku telah melakukan sesuatu yang mungkin akan merenggangkan atau merosakkan hubungan antara dua manusia, apa yang telah aku lakukan? aku terlepas cakap perkataan yang akan menimbulkan kesengsaraan pada orang lain, mungkin pada aku sendiri juga, kalau hubungan antara anak Adam dan Hawa ni berkecai mungkin aku yang bersalah, tapi mungkin ini satu pengajaran, pada aku, mereka dan pihak yang terlibat....



P/s- moral dari kejadian ni, selalulah menjaga percakapan anda, moga2 Allah s.w.t memperbaiki kesalahan yang aku dan mereka lakukan... (entri ni bersifat peribadi, korang bosan? ada aku kisah? huahahahahahah...:D)

4 comments:

BajinganCinta said...

U shud think first before u spread out the talk...but I DISAGREE becoz the truth will never come out...
habis barai BI aku...kakaka

kdg2 memang benda camni leh jd...
tp ko yg buat...ada ku kesah?hahahaha

MAPPIAU said...

biaselah kite juz manusia biase jer, tak perfect mane pun kan. kene la give n take jugak hurmmm

Ajie Mohd Tahir said...

niat tu yg penting. :)

mgkin ade hikmahnya.XD
trljk moto boleh brek,trlajak kata,tak ley wat apa.
XD

Al Meister Ex a.k.a MASTERX said...

Bajingan cita- betul tu, srius mmg tak sengaja... tapi memang tak kesah,, wakakaka..:)

MAPPIAU- yeahh,, semua insan mmg x perfect, so kta terpaksa mnerima knyataan..:)

Ajie- memang serius xde niat nak cakap, tulah bila manusia ni bercakap tnpa berfikir panjang, memang pengajaran la ntok aku... hope kita semua dpt belajar sesuatu...:)

mencari segala hasil leteran aku di sini