Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Thursday, December 30, 2010

seorang diri melayani kebosanan

     Agak bosan tadi, menunggu superbike buatan malaysia aku belum sampai, so aku pun naik tren tros ke subang jaya, dan merewang sorang2, lapar beli croisant dan makan, lepas tu usha barang kat Empire balik subang parade, lpas tu nak naik tren balik rumah beli nasi lemak tepi jalan, baru aku perasan aku da beli barang dapur yang boley tahan banyak, huuu.. kalo hari2 bosan macam ni mau habis duit aku jejalan, dah la sorang2..

P/s- entri ni ditulis sebab aku bosan, kalo korang bosan tak payah baca, so pendek kata aku bosan...

2 comments:

mE said...

haha...bosan2 pon duit kuar....
dah macam org pempuan..ngeee...

saya tgh tak bosan tu pasal baca... ^__^

Al Meister Ex a.k.a MASTERX said...

haha,, tp gurl kalo bosan shopping baju la, tudung la, kain la, kita shopg barang dapur je, ahahaha..

mencari segala hasil leteran aku di sini