Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Thursday, December 9, 2010

Petanda apakah?

     Orang melayu ni ada macam2 adat dan pantang larang, ok, pada yang otai tentang petanda apa semua tu, aku ada soalan, apakah petanda kalau biawak masuk rumah?? tadi biawak masuk rumah, penat aku nak halau, tiba2 hilang, macam dia menyorok kat mana2 ntah, kalau korang tau la kan, apa petanda tu?? nak dapat awek baru ke? (lisa surihani nak letak kat mana?), dapat pointer bagos ke semester ni? apa2 je, try korang bagitau aku, jangan yang khurafat sudah, hehe..

No comments:

mencari segala hasil leteran aku di sini