Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Friday, December 24, 2010

Masih belum stabil

      Asyik batuk2, selsema pun ada jugak, aduhh,, nampaknya masih belum masa aku nak buat aktiviti2 yang berat2 lagi, 
nak jogging? malas, badan asyik lemah je ni,
nak workout? jangan harap, lagi malas dengan batuk2 ni,
demam pun macam nak jadi balik ni, suhu naik balik, 
oww,,,
x boleh jadi...
aku kena rajin..
jangan jadi harimau yang patah taring??
apa tah aku mengarut..
cuti dah nak abis..
owhh..
nak masuk kelas balik..
oooohhh..
lagi MALAS..
pendek kata..
sekarang ni penyakit lama dah muncul..
paling bahaya kat dunia ni..
KEMALASAN
kemalasan membuat aku ketepuan?
ntah le..
owwhhh...
uhuk2..
batuk lagi..



p/s- bila aku kurang sihat je, aku jadi x menentu.. adoooii.. macam demam hari tu.. tapi hidup kena teruskan, sisa2 cuti kena habiskan..heee..

No comments:

mencari segala hasil leteran aku di sini