Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Friday, December 31, 2010

Khairul Fahmi Che Mat, twitter beliau dah mencapai kelima tertinggi di dunia

    Wah, hebat lah encik penjaga gol skuad Malaysia ni, baru beberapa hari namanya dah melonjak naik, bangga la dengan anak Melayu nih.. aku saja je wat entri ni memandangkan ramai la gak bloggers yang buat entri nih, aku tak mau ketinggalan.. hehe, maybe lepas ni aku kena main bola sepak posisi gol keeper je, tangkap bola banyak2 mesti ramai yang minat, lepas tu blog aku pun terus la banyak pengunjungnya, hehe..

gambar dicilok dari google
dikatakan beliau sangat popular dan hensem gak la, hehe.. nasib baik dia dah ada awek, kalau tak mesti ramai makcik2 kat luar tu yang nak buat dia menantu, bertuah badan, sejuk hati mak mertua dia.. hehe.. tapi memang ramai pun aweks2 yang aku rasa nak pikat dia walaupun dia dah ada bakal tunang.. cantik lak tu bakal tunang dia dan beliau seorang bloger yang semakin bertambah follower2nya. bertuah badan eh dapat boyfren macam ni.. heee... Khairu Fahmi you r the best la.. teruskan lagi usaha untuk memartabatkan sukan bolasepak di Malaysia kita ni. kepada yang iri hati tu sila la buang niat2 kotor kamu, serta dengar kata FAM ada tambah ganjaran untuk wira2 kita yang menang piala suzuki ni.. dan parti2 yang nak mengambil kesempatan dengan agenda politik apatah tu sila la jangan merosakkan arena bolasepak Malaysia nih, nanti semangat wira2 kita yang baru naik ni rosak pulak.. Ok.. harap2 kejayaan skuad bolasepak negara akan terus menyerlah sampai bila2... mana tahu MU nak beli Khairul Fahmi ni ganti Van De Sar... aminnn...



P/s- lepas ni mesti ramai awek yang suruh pakwe diorang main bola lak lepas ni.. posisi mesti la gol keeper, hot la para gol keeper kat kampung sekalian... hehe..

6 comments:

Qamarul said...

aku dr dulu men keeper.. takde sape minat pun.. aduii

Al Meister Ex a.k.a MASTERX said...

hehe.. samalah kita...:D

Nordin said...

Qamarul, itu maksudnya ko tak berbakat.. haha..

oke, gurau ja.. tapi aku serius jeles dgn dia.. kalau la aku dapat jd keeper malaysia kan bagus..

angan si mat jenin.. ahaks

Al Meister Ex a.k.a MASTERX said...

ahaha.. bnyk lg benda ley buat ntok jd feymes..
tp feymes sgt mcm dia pon ssah.. nk jejalan ngan awek pun orang usha je...
prob gak tu..hee

MAPPIAU said...

rezeki die kan hehehe,

Al Meister Ex a.k.a MASTERX said...

yeah rezeki dia..
bertuah anak mak.. hehe..:D

mencari segala hasil leteran aku di sini