Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Friday, December 10, 2010

Blog Pilihan Malaysia Perlu Dikekalkan Kerana..

    Entry ni dibuat untuk AzmanRoslan  dan Blog Pilihan Malaysia.
Aku rasa ramai yang dah tau ni untuk apa, hee.. aku nak join gak..^_^


klik kat sini pon boleh



Ok ni 10 sebab blog pilihan malaysia perlu dikekalkan-

1- Para bloggers2 boleh mengetahui mana blog yang terhangat pada masa sekarang.
2- Komuniti blogers2 ni boleh bersatu padu.
3. Memudahkan proses suai kenal antara bloggers.
4- Memberi kelebihan untuk bloggers2 baru macam aku ni nak naikkan trafik.
5- Blog2 yang terceruk tu boleh la dikenali.
6- Tentulah bila dah ramai bloggers berkumpul tu, maka lagi meriah la dunia blogging ni.
7- Dapat mengetahui kelebihan sesuatu blog.
8- Akan muncul lagi banyak blog2 yang pelik2 dan hebat2 di masa akan datang.
9- Menarik minat ramai bloggers termasuk la aku yang baru nih.
10- Ok, last skali, aku suka lah benda2 macam ni, kerana boleh la aku join contest macam ni, hehe

Ok, ni je la ye Azman Roslan, masukkan aku dalam list tau, hehe, TQ banyak2 bagi aku join...

4 comments:

MSOM said...

Aku setuju sangat Masterx

Al Meister Ex said...

Thnks..^_^

aReTikZ said...

Yezza.. Ni segmen baru ke ni? Nak terjah sat.. ahakz..

Al Meister Ex a.k.a MASTERX said...

Terjah jgan x terjah...:))

mencari segala hasil leteran aku di sini