Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Sunday, December 5, 2010

Blank... honey and clover


    ..... hari ni agak rileks, aku da lepas dari azab buzy kerja2 outdoor aku, so sekarang aku dalam mood blank....
aku macam dah tatau nak buat apa, padahal ada banyak lagi album2 yang aku kena edit, huuuhh.. nak jugak update blog walaupun aku dah macam tatau nak taip apa.. lawak kan? huhu...
Aku agak bosan, malas nak megedit album, malas nak design, letih sebenarnya, haha, so, aku menggodek external aku, kot2 ada movie yang best, so, aku terjumpa drama yang aku copy dari membe aku sbelum cuti semester ari tu, yeaahhh,, ada pon benda best, jangan salah anggap yeahh, bukan movie yang x elok, aku jumpa drama jepon, ahaha, Honey and Clover!!!

Dah lama dah drama ni, tapi aku baru nak tengok, boleh tahan dari segi jalan cerita, not bad lah, kisah bebudak seni dekat kolej, yang menarik citer ni diadaptasi dari anime.. best, walaupun ramai yang cakap citer ni kureng~ ni peminat animenya lah cakap, tapi plot dia sangat bagus bagi aku, aku bagi rank 4/5. So, macam biasa, aku tamau merepek banyak, jom layan.. err,, aku je yang ketinggalan kot, citer lama ni, ahaha..
ni bukan drama jiwang semata-mata ok, ni kisah budak seni,
tetiba aku teringat zaman aku diploma, buat painting macam diorang, huhu..
karakter yamada yang paling aku suka, comel, ggrrr..hehhehh

P/s- ok, jom layan...grrrr


No comments:

mencari segala hasil leteran aku di sini