Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Thursday, December 9, 2010

Bilik kebal

Kenapa Bilik Kebal??
     soalan yang aku dapat dari seorang rakan tadi, walaupun hanya seorang yang tanya, tapi aku kena juga jawab, so aku jawablah kat sini..

ha,, kat sini la,,


......takdir......
....tuttt....

terima kasih


P/s- tapi serius la, memang aku spontan je dapat nama bilik kebal tu nak letak kat header tu, hehe, jangan marah, kalau marah klik je kat belah kiri dan kanan blog aku, hehehe....:)))

4 comments:

MAPPIAU said...

eh eh tak bengang punnnnn....heheheheeh

masterXperfect said...

yeke,, hehe..:))

mE said...

TAKDIR!!
haha mengingatkan aku pada seseorang yang kata setiap pertemuan tu "TAKDIR!!"..

haha apakah~

Al Meister Ex a.k.a MASTERX said...

ahaha.. sape seseorang tu?

mencari segala hasil leteran aku di sini