Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Thursday, December 2, 2010

BILA SI DIA BERTANYA



walaupun aku agak lewat nak join, tapi ni tajuk best, aku nak join jugak, TQ Ben Ashaari.:))

Pada pendapat anda , apakah yang perlu ada dalam sesebuah blog ?
Pada pendapat aku la kan, dalam Blog ni perlu la ada isi, hehe, isi apa-apa pun x jadi masalah,
selagi ia sebuah blog dan blog nya ditulis oleh manusia di atas mukabumi ni,
selagi tu la aku anggap blog tu blog, hehe,
*tapi kalau alien yang tulis blog pun aku anggap blog tu blog.. keh3



Bagaimanakah anda mempromosikan blog anda ?
Setakat ni aku hanya mempromosikan blog aku melalui facebook dan blogwalking je, 
aku baru lagi dalam blog ni,
lagi 1 join Ben Ashaari punya segmen pun salah satu cara aku nak promosi blog ni.
so, tunggu apa lagi,
selalu-selalu la melawat ya..:)


Blog bagaimanakah yang anda tidak suka masuk ? dan kenapa ?
Blog lucah dan berunsurkan politik murahan!! kenapa? 
sudah tentulah blog lucah sangat tidak bermoraldan tak berfaedah,
blog politik murahan pula sangat tidak disukai kerana tidak membina fikiran yang baik,
dan hanya membuat fitnah!!!


Jika anda masuk ke sesebuah blog , bahagian manakah yang akan menarik perhatian anda ?
Sudah tentulah posting atau entry yang terbaru...:)))


Apakah kata kata semangat yang boleh anda berikan buat blogger yang mana semangat mereka telah jatuh akibat dikritik hebat oleh pembaca ?
Teruskan dengan niat korang nak berblog,
jangan mudah berkecil hati dengan kritikan-kritikan yang diterima,
setiap kritikan ada la sebabnya,
dan dari kritikan baru lah kita boleh tahu sejauh mana kemampuan kita dalam penulisan,
lagi 1, untuk pengkritik yang hanya nak menjatuhkan blog lain,
silalah ke blog lain, jangan masuk blog aku,
tapi kalau nak masuk dan kritik pedas pun,
AKU TAK KISAH,
hehehe..:))


Blog bagaimanakah menjadi pilihan anda ..
Blog yang entrynya aku rasa datang dari diri dia sendiri,
tak mengcopy dari mana2,
sejuk mata memandang,
tidak lucah,
ada unsur-unsur humor yang spontan walaupun dalam bentuk penulisan,
blog yang memberi banyak maklumat dan pengajaran,
pendek kata semua blog la kecuali blog yang tak bermoral...:))

7 comments:

BajinganCinta said...

saya suka...:)

makcek bukan nenek said...

hoyeah hoyeah .
singgah tgk apa blogger suka dan x suka .
^^

bila si dia bertanya

MAPPIAU said...

heheheh suke ngan jawapan tuh. :)

anyway selamat berblogging yea

Kalamhati said...

salam ziarah..

teruskan blogging ya!..=)

masterXperfect said...

thnkQ to all,,
selalu2 la singgah yea...:))

Aisyah AR said...

salam blogger....tambah kenalan yok!!

Shiela Latif said...

bagus betul jawapan ni...saya setuju =))

mencari segala hasil leteran aku di sini