Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Wednesday, December 1, 2010

Aku sudah dapat

      hahahhaaha,, gelak aku kegembiraan yang amat sangat, yea,, aku dah pun ada 50 orang follower, hehe, lawak bukan, selalu orang seronok bila ada 500 ataupun 1000 follower, tapi aku dah dapat 50 pun aku dah bersyukur. Ini satu pencapaian yang baik untuk blogger baru macam aku ni, x sampai sebulan pun lagi.. bersyukur kepada tuhan, aku masih lagi hidup dan boleh berblog lagi.. sangat hepi, walaupun letih dengan shoot wedding tadi, tapi berbaloi bila aku tengok belog picisan macam aku ni da bertambah followernya.. Terima kasih Uols,, korang semua la cahaya aku untuk terus berblog, cheewaahh,, ayat macam drama RTM la pulak,, ahahaha..



P/s- nampaknya x lama lagi kena la aku tunjuk muka yang sebenar...:))

2 comments:

Miss Izah Mohamed said...

tahniah! :)

try tgk ni... http://missizah.blogspot.com/2010/11/serius-tak-pernah-berharap.html

masterXperfect said...

tQ...:)))

mencari segala hasil leteran aku di sini