Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Saturday, November 27, 2010

Syahrini mahukan suami yang boleh jadi imam?? lawak paling teruk abad ini!!!

sumber dan gambar ni dicedok dari kosmo online, news yang teramat lawak dari seorang wanita yang digelar artis yang amat seksi..:)


PENYANYI yang seorang ini seakan sudah berada dalam pakej yang lengkap. Cantik, seksi dan masih solo membuatkan wanita berusia 29 tahun ini sentiasa didekati kumbang.
Menurut Syahrini, ramai jejaka yang mahu mendekati dirinya bahkan ada yang menyuarakan isi hati untuk meminangnya.
"Yang berusaha dekat memang ada. Yang mahu meminang juga ada. Bohonglah kalau saya kata tiada. Tetapi adakah mereka cukup kuat untuk berhadapan dengan pekerjaan saya sekarang? Kalau sudah menikah kelak, pilihan hati saya itu harus menjadi imam dan saya sangat berharap agar mendapat lelaki yang baik," ujar Syahrini jujur.
Lebih lanjut lagi, penyanyi yang mesra disapa dengan panggilan Rini ini menyatakan bahawa dia mahu terus menyanyi walau pun sudah mendirikan rumahtangga kelak.

"Kalau diizinkan, saya tetap mahu berkarya. Saya jenis yang tidak boleh duduk diam di rumah. Untuk permulaan perkahwinan mungkin boleh tetapi selepas itu saya mahu pasangan saya mendokong kerjaya saya,"pinta Syahrini.

memang lawak kan?? kan?? macam ni ke nak suami yang kononnya beriman dan boleh jadi imam??
macam ni?

macam ni nak laki2 yang boleh jadi imam?
macam ni ke?? mampu ke nak jadi walaupun makmum ??
buat malu orang islam je dia punya kenyataan.


p/s- kalau macam ni la kononnya, jangankan harap nak suami yang soleh boleh jadi imam, mat rempit pun x mau lah jadi imam kat dia ni...

3 comments:

Ainismaira said...

adeh2..yela.. artis skrg kalo tanya pasal pasangan mesti nak yg beriman, yg soleh.. T_T

Ajie Mohd Tahir said...

mnetahu dia nak laki yg boleh bimbing dia.ubah dia jdi lbih baik.sape tahu niat dia,kan?
^^

masterXperfect said...

yeah,, harap2 bagosla niat dia dlm hati nurani dia tu.. ahahaha..
moga2 dpt hidayah la hendaknye...:))

mencari segala hasil leteran aku di sini