Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Saturday, November 27, 2010

Kenapa aku tak letak gambar muka aku yang sebenar kat profile??

     Soalan yang aku dapat petang tadi dari seorang rakan.. "Awat hang x letak gambaq betul hang kat blog?? nanti orang x kenal".... aku agak terkedu mendengar soalan ni, ahaks.

Ok, jawapan aku dari soalan tadi, sebab aku x mau letak gambar muka aku yang ala2 fahrin ahmad  ni because of,
1- aku nak banyakkan follower aku dulu, target aku bila follower aku cecah 100, aku akan letak gambo aku yang x hensem nih.. hahaha (skill nak suruh orang follow ramai2)
2- aku sebenarnya mula2 nak buat blog aku ni macam blog yang secret, yeah, tapi aku seorang yang susah nak berahsia, so aku akan letak gak gambo2 aku suatu hari nanti.
3- aku nak buat kejutan untuk seseorang, siapa? rahsiaaaaa...(baru cakap susah berahsia da nak berahsia, adeehh,,hehe)
4- aku pada mulanya nak jadikan blog ni dalam bentuk grafik bergambar, yela, aku nak melukis semua watak dalam blog ni, tapi bila aku teringat citer blogger boy, terus x jadi, bukan apa, nanti jadi semacam satu plagiat lak, macam x tau mulut manusia kan? eh silap dalam ni semua bloggerian, x pakai mulut, so sekali lagi, macam la x tau tangan blogger ka?? hahaha
&.....
5- ..........................SUKAHATI AKU LA NAK LETAK GAMBAR AKU KE TAK!! BUKAN AKU REMBAT DUIT NUFFNANG KAU PUN!!!......................................

hahahaha,, tamat sudah riwayat persoalan yang ditanya kat aku tadi, harap2 terjawab la yek orang yang bertanya tu, jangan ada yang berkecil hati yea, kalau ada pun sila ulang ayat yang aku taip besar2 kaler merah kat atas tu....:)))


p/s- silalah follow aku bg cukup seratus yea, kompem aku letak gambar aku banyak2 sampai korang meluat,, cepat follow2... sambil komen banyak2 tau.... ahahahhahaa...:)))

6 comments:

norh said...

suka la jawapan no 5 tu..he he

masterXperfect said...

norh> jawapan ikhlas dari hati tu.. ahaha

Fatihah said...

salam kenal.

haha, thanks 4 follow okeh.
nice blog, nanti dah cukup 100 followers aku tuntut ko tunjuk muka.
jangan buat hilang ingatan pulak nanti..;p

masterXperfect said...

tQ coz follow juga..
nanti tolong tuntut ok...:))
takut terlupa, ahahaa....:P

Nur Ardilla Najwa said...

haha... tak pe... nnti sy buat lagi contest lain boleyh la join yer... gpun ade je contestant lain tak letak fullname...sekadar letak nickname je utk saya masuk kan dlm list sape yg dah join...huhuhu

Al Meister Ex a.k.a MASTERX said...

yeahh,, lain kali mesti join...:)

mencari segala hasil leteran aku di sini