Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Thursday, November 11, 2010

TAIK LEMBU!!!

       Sebenarnya hari ni patut ak menguploud gambar yang kena dengan tajuk aku ke dalam blog ni, tapi disebabkan aku telah kehilangan charger lappy kesayangan aku, hmmmpphhh, terpaksa la menunggu masa untuk membeli charger yang baru... (coz jangkamasa aku nk wat posting sangat pendek)
Sebenornye aku tak harap pun nak buat posting yang mengarut dan terlebih mencarut sangat hari ni, aku cuma nak kongsi dengan korang kisah ni......

         ....pagi tadi lepas aku pergi ambik motor kesayangan aku Ducatti monster 696 dekat post office, aku memang terkesima bila aku nengok superbike kesayangan aku & kesayangan kucing aku tu tergores sikit dekat cover dia,, punyalah bengang aku macam nak angkat jari tengah dekat 'makcik' yang jaga kaunter post office tu. Nasib baik otak aku dapat memikir jugak time tu, (ye la, bukan dia yg calarkan moto aku)..
dengan hensem x sedar diri aku terus beredar dari situ dengan membe baik aku MR.M.. huu... kitorang pun belahlah dengan selamber macam mat rempit baru dapat Ducatti. Aku dengan amarah yang terlampau terus mengajak mr.M nih makan dekat restoran ayam cap orang tua merah yg konon feymes kt malaysia nih. Punyalah bertambah amarahnye aku bila aku dapat layanan yg teruk dari kat situ, udah lah meja x kemas, orang bukan main ramai, tu pon nk marah? 
Ok, tadi tu mukadimah je, cerita aku yg sebenarnye ialah time lepas makan tu aku pegi karaoke, punyalah sedap aku nyanyi lagu awie dengan meet pakcik hussain, ada pulak atok ngan nenek sape ntah main game arked betul-betul depan bilik aku karoke, lepas tu kitorang pon tengah berduet tu tergelak beruk la, hahahahaahha,, komfem lawak, atuk ngan nenek bawak cucu, tapi diorg yang main game, tekken kalau x silap aku, hahahaha...
Aku yang tengah berkaraoke tu pon tergelak dengan mikrofon di bibir, dan aku rasa diorang dengar dan nenek tu pun mengangkat JARI TENGAH dia kt aku, aiikk,, ape kebenda nenek nih??? tua pon x sedar diri? patut pun main game arked x ingat dunia,, dunia zaman sekarang ni memang dah teruk, orang tua pun dah teruk-teruk, apatah lagi yang muda-muda..
Nilah pengaruh freemason zaman sekarang nih.. hahahaha, yang ni ak mengarut je.. oklah berbalik kepada cerita asal aku, lepas habis karaoke aku pon nak balik la coz hari ni sangat tidak best untuk aku berseronok, haha, so bila nak naik motobike terus aku terbau busuk, aku tanya mr.M, dia kata 'tengok tayar moto kau'....
SHITTTT,,
macam mana la aku boleh langgar taik lembu tgah2 bandaraya ni?? setan betul..  A!@DS@E!@DS!@#$%@
achung jari tengah!!!
*gambar dari google semata2

No comments:

mencari segala hasil leteran aku di sini