Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Tuesday, November 23, 2010

Halaman Asmara

     Dulu time aku masih zaman muda remaja, cesshh,, mcam sekarang aku bukan remaja.. haha, masa tu aku sangat meminati seorang artis ni. yeahh, awie.. dan lagu ni yang paling aku teringat sampai sekarang. Waktu tu impian dan cita-cita aku bukan nak jadi artis, bukan designer, bukan arkitek, bukan perdana menteri, bukan pramugara, bukan photographer, tetapi aku NAK JADI AWIE. yeahh, aku nak jadi AWIE...lawak kan?? gelak la puas2, aku tak dengar pun.. hahaha

     Kalau korang tak kenal Awie, dan korang adalah penduduk malaysia, baik korang tanam kepala dalam bumi cepat!!! aku x kisah pun, janji dia memang idola aku zaman aku kecik2,, berbalik pada zaman sekarang aku dah jarang dengar lagu2 macam ni, cuma sekarang bila aku p karaoke, aku mula terjebak balik dalam kancah lagu2 rock kapak AWIE ni...

      ya... walaupun sekarang aku remaja yang dilanda alunan dari paramore?, love me butch, prana, linkin park, one buck short, katy perry, colbie caillat, daughtry, green day, avanged svnfold, bunkfoss? dan yang seangkatan dengannya tetapi sekarang aku dah terjebak balik dengan rock kapak bawaan AWIE wings ni.. kenangan beb! aku rasa korang yang pernah mempunyai feel yang sama macam aku akan memahami perasaan ni, perasaan yang makin hilang ditenggelami zaman yang kononnya moden kepala bapak kau moden.


     Ok, berbalik kepada lagu AWIE ni, lagu nyang paling aku suka ialah bila AWIE berduet dengan ZIANA ZAIN,, yeahhh,, korang mesti layan.. walaupun aku penat baru balik kerja, tapi aku terus layan lagu ni, hilang terus penat aku...

     korang kalau nak layan lagu halaman asmara ni klik je kat link ni, bukan payah pun... hehe
  http://www.youtube.com/watch?v=2ROXQ_dUknc&NR=1

awie dalam ingatan aku walaupun dah samar2

walaupun aku x jadi awie sekarang,
tapi aku bersyukur aku jadi diri aku
dan aku yakin lagi menarik dari awie yang aku nak jadi dulu
--cesh, ayat konon bagos-- 

p/s - tu belum zaman orang tua kita yang layan P.RAMLI,, ini ikon lagi legend...:))


3 comments:

JeR@Ns said...

jom kesini tgk gmbr2 terbaru

Hariz said...

Saya nak jadi superman! Boleh x? Serius bro, Awie sangat best.. Suka akan awie

masterXperfect said...

boley2,,
batman ngn petrpan pon boley,, kah3
yeah,, Awie meang kenangan!! ahahahaa..:)

mencari segala hasil leteran aku di sini