Dah masuk lepak kat sini pandai-pandai la follow yea...

Saturday, November 13, 2010

Dua follower awal yang dikasihi

             Ok, kali ni aku sangat happy kerana aku da ada 2 follower. Hahaha, yeah DUA follower, walaupun hanya 1500 DUA follower, tetapi mereka berdua ni la follower yang tak akan aku lupa... 2 follower yang terawal blog ni ialah Wunny_2012 dan Azman Rozman. Korang is the best, yeah... Terima kasih yg tak terhingga kepada mereka dan harap-harap mereka ni akan terus menfollow blog nih dan harap-harap lg ramai yang akan menyusul lepas ni...
                 Oleh itu aku sertakan sedikit design yg tak seberapa ni untuk korang,,, heheh,, TQ, enjoy..

6 comments:

Lelaki Ini said...

tahniah2!!!

masterXperfect said...

tQ...:))

Fitrihadi said...

hoho baru mula blogging ke?? takpe nanti dah lama2 ada ar ramai follower!

ohcerita.com said...

good luck

masterXperfect said...

fitrihadi- harap2 la.. hahaha

masterXperfect said...

ohcerita.com -tQ

mencari segala hasil leteran aku di sini